Cases

Baggrund om

Vores arbejde i detaljer

Vi er stolte af vores samarbejder

Baggrund om
  • Nyeste Cases

    Baggrund om

    Snickers

    Snickers lancerede i sommeren 2019 en global kampagne, der byggede videre på det velkendte og populære kampagnebudskab ”You’re not you, when you’re hungry”. I den forbindelse udviklede Snickers et nyt design til deres emballage, der tilknyttede et unikt ord til hver chokoladebar. Ordene var for eksempel ”Irritable” eller ”Grumpy” – og fælles var det, at ordene beskrev den følelse mange får, når de er sultne. Af de nye barer udsprang kampagnekonceptet ”Hunger Apology”, hvor vi via influencers skulle opfordre til...

    Læs hele casen Lilla pil Created with Sketch.
  • Vi har testet buzzanova og deres performance alene målt på deres evne til at skabe omsætning på videokampagner. Jeg har været særdeles tilfreds med resultatet. Det er således lykkedes os at skabe en rentabel kampagne, selvom vi har købt ind på buzzanovas native ads 3-i-1 produkt. Derudover er nøgletallene for buzzanova særdeles lovende. Således ligger de blandt de bedste medier (blandt flere hundrede), når det kommer til konverteringsrater fra trafik til landingpage til salg.

    Selvom det ikke indgår i min vurdering, er jeg naturligvis klar over den store indirekte afledte effekt (dækning og overvejelse) der ikke kan måles, men som buzzanovas native ads produkt yderligere har genereret.”

    Baggrund om

    Morten Grothe-Kræmmergaard

    Direktør, Salestring ApS/Coolshop

Jakob Kofoed

Skal vi tage en snak?

Jakob Kofoed

Jakob Kofoed

Senior Client Manager

Baggrund om